Wednesday, July 4, 2012

kisah hati...

Buat pertama kali nya...saya ingin meluahkan rasa hati ini...sudah lama ianya terpendam dilubuk hati...cinta? ye...semua ini berkisar tentang hati dan perasaan saya pada dia...lelaki yang saya kenal hampir 8tahun lamanya...sememangnya, saya sedang dilamun cinta...semuanya bermula apabila saya mengenali dia dari seorang kenalan..kami mula berkawan pada tahun 2005...ketika itu, hubungan kami hanya sekadar kawan biasa...setelah mengenali hati dia, maka timbul satu perasaan yang tidak pernah saya duga selama ini...begitu juga dia...hubungan ini menjadi satu perjalanan yang sangat menyeronokkan dan kami semakin rapat...beliau sentiasa ada ketika saya memerlukannya..dikala susah mahupun senang..yang paling penting dia seorang yang sangat penyabar..pemurah dan sangat mengambil berat tentang diri saya..sifat ini lah yang berjaya membuka hati saya untuk menerima cintanya ...

Hingga ke saat ini, kami masih berkawan dan saling menyayangi...saya sangat mencintai dia..dan saya sentiasa berdoa agar hubungan kami ini membawa ke alam perkahwinan...saya terlalu mengasihinya...dan saya berharap kasih saya padanya tidak akan berakhir...semoga Allah menjodohkan kami berdua dan hidup bahagia hingga ke akhir hayat...saya simpan cinta ini hanya untuk dia ...terima kasih tuhan kerana memberi rasa cinta dan kasih ini..*menitis air mata

No comments:

Post a Comment