Monday, September 17, 2012

Dah semester 6 pun...


assalamualaikum....ape khabar anda disana? hope chat2 ye...sorry sangat sejak akhir2 nie jarang sangat nak update...dah mula sem 6 nie menyebabkan saya kekangan masa...dah mula busy dengan asgment....oh my god..asgment melambak nak kena buat....huhu..

as student memang xboleh nak lari dari buat kertas kerja nie kan....now, dah mula buat tugasan cikit2 dah...sempat lari ke blog kejap...;-) hehe..

so..sekarang dah masuk sem 6..harap2 sem nie dapat result yang lebih baik hokey...u can do it hamidah! tahun  depan dah sem akhir...harap dapat konvo tahun depan yek....be patient,,xlama lagi dah pun...

Untuk awak...saya harap awak dapat hadir my convocation nanti ye...awak orang penting tau! sebab awak la orang yang bersama saya pada hari pertama saya daftar as student kat upm...so awak juga kena ada saat saya terima sijil nanti...awal & akhir akan bersama mu....cewah! hope...hope...

No comments:

Post a Comment