Sunday, September 2, 2012

Happy bezday to me....


Ohh my god....sekejap je dah 26 years....

okey...semalam genap umur saya 26 tahun...cepatnya masa berlalu...xsangka kan..walaupun umur dah meningkat nie..harap2 tetap maintain mcm remaja sekolah lg ok...hehe

tahun nie, xda celebrete pun...just dapat wish dari family dan kawan2 FB.. hepy jgk bila orang lain ingat bezday kita...! erm...bila dah menginjak angka yang lebih besar nie...saya terfikir...keje xda lagi...jodoh pun belum lagi...rasa mcm budak baru lepas spm duk tunggu result...haha..walhal tua bangka dah...

ape2 pun...saya mengharapkan ulangtahun kelahiran ini akan mematangkan fikiran, dan diri saya ke arah yang lebih baik...moga sentiasa dibawah lindunganNYA...paling penting, saya bersyukur sangat masih ditemani oleh mak abah...i luv u mak abah!

happy bezday to me...happy bezday to me....lalala...

No comments:

Post a Comment